Faciliteter · Klasseværelser · Værksteder

Dagskolen på Tvind har til huse i en træbygning med lyse lokaler, dvs. klasseværelser, bibliotek og lærerværelse.  Dagskolens store klasselokale,  med udsigt til møllen og resten af Tvind, fungerer som den fælles base, hvor alle mødes hver morgen til morgensamling.

Derudover bruger Dagskolen hele skolecentret på Tvind som “udvidet klasseværelse”. Dagskolen råder over et stort fitnesslokale,  sportshal med mulighed for indendørs fodbold, basketball, håndbold og volleyball, fælleskøkken og spisesal, mekanik- og metalværksted, musikrum, musikstudio, kunstlokale, udendørs fodboldbane, beachvolley, klatrevæg og skak og meget mere.

De store, grønne og flotte park- og skovsarealer skaber ro. Der er plads til at trække sig væk fra fællesskabet når man har brug for det, og komme tilbage igen. De udendørs arealer giver også rig mulighed for naturpleje, gartneri og andre aktiviteter.

Dagskolen Bustrup på Salling

Den store klasse, med hyggelig brændeovn

Bibliotek med bløde sofaer

Æbleplantage og skovarealer