Værdigrundlag · Dagskolen på Tvind

Det grundlæggende for os er den personlige udvikling, der sker i mødet mellem elever, lærere og andre mennesker, fx på Tvind Internationale Skolecenter, eller ude i verden.

Vi ønsker at skabe en skole med hjemlig atmosfære og trygge rammer. Et nært samarbejde mellem skole og bodel er en naturlig del af vores dagligdag.

Målet er…

• at kombinere udvikling af menneskelige egenskaber og faglige færdigheder
  • at udvikle menneskelige egenskaber til glæde for fællesskabet såsom: livsglæde, respekt for andre, ansvarlighed, samarbejdsevne og selvværd
  • at udvikle faglige færdigheder i de boglige, praktiske, kreative og musiske fag.

Danmarks flotteste opholdssted har også superflotte værelser!