Kære sagsbehandler

Vi har et rigtig godt sted med masser af erfarne mennesker, og masser af aktiviteter. Og vi brænder for vores skole og for vores elever!  Vi vil gerne samarbejde med dig, og være dine makkere i tykt og tyndt.

Du laver handleplan – vi klarer resten. Vi laver Uddannelses- og Udviklingsplaner sammen med barnet / den unge, med udgangspunkt i målene i handleplanen, og tager os af kontakt til diverse eksterne samarbjedspartnere, og alt andet som skal ordnes. Vi er også gode til at tage os godt af forældre, som ellers kan være tidskrævende for dig at håndtere.

Og vi giver ikke tabt, bare fordi at plan A ikke lykkes. Alfabetet er langt, og vi bliver ved med at finde på nye veje at gå.

Vi smider ikke nogen ud

Vi ser det som vores opgave, at løse de problemer som opstår. Naturligvis bliver du inddraget i processen, men vi tager gerne en ekstra tørn, også når det bliver svært.

Vi er friske på mange forskellige slags opgaver – bare sig til, så skal vi se hvad vi kan gøre.

Kontaktoplysninger

Daglig leder Birthe Nørskov
tlf: 23 60 60 75

Socialrådgiver: Gitte Roslund
tlf:  29 11 48 53
socialraadgiver@tvind.dk

"Det gode match" er alfa og omega i en succesful anbringelse.

Daglig leder Birthe Nørskov. Tlf: 23 60 60 75

[Til sagsbehandlere]

Kære sagsbehandler

Vi giver ikke tabt, bare fordi at plan A ikke lykkes